کد خبر: ۱۵۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
مرکز فرماندهی عملیات نینوی از بازداشت ۲۲ نفر از عناصر داعش در رشته‌کوه‌های «العطشانه» و «بادوش» در شمال غرب موصل خبر داد.
ناطقان: «محمد الجبوری» سخنگوی مرکز فرماندهی عملیات نینوی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «مرکز اطلاعات نینوی موفق شد ۲۲ نفر از عناصر داعش را پس از نفوذ به رشته کوه‌های العطشانه و بادوش دستگیر کند.»

به گزارش السومریه نیوز، نیروهای امنیتی نینوی پس از محاصره دو منطقه العطشانه و بادوش، در یک عملیات اطلاعتی فورا آنها را بازداشت کردند.

الجبوری افزود: نیروهای امنیتی عراق ابتدا سلاح‌های سبک آنها را مصادره کردند و سپس آنها را برای بازجویی به مرکز فرماندهی منتقل کردند.

استان نینوی واقع در ۳۵۰ کیلومتری شمال پایتخت عراق اگرچه پس از آزادسازی آن طی سال گذشته، شاهد ثبات و امنیت نسبی است اما عملیات تعقیب عناصر داعش و دستگیری و تحویل آنها به دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: داعشی ، بازداشت ، نینوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین