کد خبر: ۱۵۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم.
ناطقان: احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما درباره اینکه چرا دوربین هایشان بازگشت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال را ثبت و زنده پخش نکرده اند، بیان کرد: ما پریشب ۲۵ تیرماه در برنامه «فصل داغ فوتبال» به طور مفصل در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کلیپ و گزارشی از فغانی پخش کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین گفتگویی با وی انجام شده که ان شاءالله پخش می شود و به زودی به صورت حضوری هم او را دعوت می کنیم.

مدیر شبکه ورزش سیما بیان کرد: فکر می کنم در طول روزهایی که فغانی در روسیه حضور داشت شبکه ورزش بیشترین پوشش خبری را از این حضور داشت و بیشترین گفتگو را با وی انجام دادیم. 

شیعه در پایان عنوان کرد: شایبه ای وجود ندارد و او ممنوع التصویر نیست. فغانی افتخار کشور ماست و ما هم حضور وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به خوبی پوشش دادیم.

علیرضا فغانی داور فوتبال بامداد سه شنبه ۲۶ تیرماه از روسیه به ایران بازگشت.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین