کد خبر: ۱۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
زمانی که سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید درباره آژانس‌های اطلاعاتی به نقطه حساسی رسیده بود، برق رفت!
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه‌ای پس از بازگشت از فنلاند داشت می‌گفت که "ایمان کاملی" به آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا دارد که در همین زمان برق اتاق کابینه کاخ سفید رفت و اتاق در خاموشی فرو رفت.

با تاریک شدن اتاق، دونالد ترامپ به شوخی به کابینه خودش، قانونگذاران و خبرنگاران حاضر گفت: وای، آنها چراغ‌ها را خاموش کردند. باید کار آژانس‌های اطلاعاتی باشد!

پس از مدتی که چراغ‌ها مجددا روشن شد، ترامپ حال همه را جویا شد. رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه سخنانش گفت: عجیب بود اما اشکالی ندارد.

جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید مقصر خاموش کردن تصادفی چراغ‌ها معرفی شد. ترامپ در آن جلسه تلاش داشت تا پس از نشست با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه شفاف‌سازی کند که از جامعه اطلاعاتی آمریکا و یافته‌های آنها درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا کاملا حمایت می‌کند. سخنان او در نشستی با حضور معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، وزیر خزانه‌داری و چندین تن از اعضای کنگره مطرح شد.

گرچه کلی مقصر این حادثه دانسته شد اما کاربران رسانه‌های اجتماعی نظر دیگری دارند. یکی از آنها معتقد است خاموش شدن چراغ‌ها در زمانی که ترامپ داشت واژه "ایمان" را به کار می‌برد، نشانه‌ای از خدا بود که مچ او را حین دروغگویی گرفت. یکی کاربر دیگر نوشت: روح روسای جمهوری آمریکا از آنجا عبور کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین