کد خبر: ۱۵۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و این مجوز فقط برای استان تهران نیست.
ناطقان: معصومه ابتکار روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا درباره پیامک های ارسالی از سوی برخی مراجع رسمی به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای شکایت از استاندار تهران به دلیل صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اظهارداشت: ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اتفاق خوبی است.

وی افزود: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست.

وی تاکید کرد: وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند.

در روزهای گذشته از شماره های رسمی پیامک هایی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با این مضمون ارسال شده است که در پی دستور ورود زنان به ورزشگاه ها توسط استاندار تهران برخلاف نظر رهبر انقلاب ، افراد غیرتمند و دلسوز جهت شکایت از استاندار به شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین