کد خبر: ۱۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع‌ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع‌ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد.

علی صالحی اظهار کرد: فرد متهم که ۴۰ ساله و فاقد سابقه کیفری می‌باشد پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.


دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این که برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است گفت: پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح رسیدگی است.

وی تأکید کرد: در این پرونده یک نفر شاکی است و تا کنون شاکی دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین