کد خبر: ۱۵۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
رئیس بانک سرمایه گذاری اروپا؛
ورنر هویر رئیس بانک سرمایه‌گذاری اروپا در نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه خود افزود: در حال حاضر، هیچ بانک اروپایی قادر به مراوده تجاری با ایران و فعالیت در این کشور نیست. ما باید به این واقعیت توجه داشته باشیم که اگر در ایران فعالیت کنیم، الگوی تجاری بانک را به خطر می‌اندازیم.
ناطقان: رئیس بانک سرمایه‌‎گذاری اروپا رسماً اعلام کرد که این بانک نمی‌تواند در ایران سرمایه‌گذاری کند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، «ورنر هویر» رئیس بانک سرمایه‌گذاری اروپا روز چهارشنبه با بیان اینکه این بانک نمی‌تواند پس از خروج آمریکا از برجام در ایران سرمایه‌گذاری کند، هشدار داد وام‌دهی به ایران موجب تضعیف این بانک خواهد شد.

وی اما افزود بانک سرمایه‌گذاری اروپا از تلاشهای اتحادیه اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند!


«ورنز هویر» در نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه خود افزود: در حال حاضر، هیچ بانک اروپایی قادر به مراوده تجاری با ایران و فعالیت در این کشور نیست. ما باید به این واقعیت توجه داشته باشیم که اگر در ایران فعالیت کنیم، الگوی تجاری بانک را به خطر می‌اندازیم.


گفتنی است پارلمان اروپا چهارشنبه گذشته در با ۵۷۳ رای موافق در برابر ۹۳ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع، از تجارت «بانک سرمایه‌گذاری اروپا» با ایران حمایت کرد. اما همان زمان رویترز اعلام کرد که تصمیم پارلمان اروپا الزام‌آور نیست و بانک سرمایه‌گذاری اروپا می‌تواند با در نظر گرفتن تحریم‌های آمریکا، بر اساس منافع خودش درباره تجارت با ایران تصمیم‌گیری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین