کد خبر: ۱۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
سازمان هواشناسی اعلام کرده دمای هوا در سواحل دریای خزر طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش می‌یابد و در برخی مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.
ناطقان: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بخش هایی از استان های آذربایجان شرقی- اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه گفت: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان بخش هایی از استان هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان های فارس و کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین طی سه روز آینده برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک خواهند داشت و شدت باد در منطقه زابل بیشتر خواهد بود. امروز بعد ازظهر در برخی نقاط شمال و شرق اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان تهران هم وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه تأکید کرد: از لحاظ دمایی فردا و پس فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد که در سواحل دریای خزر این افزایش دما محسوس تر خواهد بود ولی از روز شنبه کاهش دما و بارندگی در سواحل دور از انتظار نیست.

هوای تهران طی سه روز آینده صاف و گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت به ۴۱ درجه می رسد که روز جمعه به ۴۲ درجه نیز افزایش خواهد یافت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین