کد خبر: ۱۵۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
نرخ کرایه حمل نفتکش‌ها 20 درصد افزایش یافتنرخ کرایه حمل نفتکش‌های تحت پیمان شرکت ملی پخش بیش از 20 درصد افزایش یافت.
ناطقان: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده ای فرآورده های نفتی که در خرداد گریبانگیر این قشر زحمتکش و پرتلاش شده بود، موضوع افزایش نرخ حمل کرایه مورد بررسی قرار گرفت که با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده ای فرآورده های نفتی که در خرداد گریبانگیر این قشر زحمتکش و پرتلاش شده بود، موضوع افزایش نرخ حمل کرایه مورد بررسی قرار گرفت که با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی لازم می داند از همکاران زحمتکش بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآورده های نفتی که با تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی در چرخه توزیع سوخت کشور فعالیت دارند و با در نظر گرفتن منافع ملی، خواسته های صنفی خود را در چارچوب قانون و با آرامش دنبال کردند، سپاسگزاری و قدردانی کند."
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین