کد خبر: ۱۵۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مرگ یک نفر در تصادف کامیون با اتوبوس در بزرگراه آزادگان خبر داد.
ناطقان: سید جلال ملکی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت۱۶:۱۸ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، شهرک استقلال خیابان جلال اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات لازم به محل اعزام شدند.

ملکی در ادامه افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» و یک دستگاه اتوبوس شخصی که به یکی از کارخانه های صنعتی تعلق داشت و خالی از مسافر بود، به صورت شاخ به شاخ و از مقابل با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وی در تشریح بیشتر این حادثه گفت: راننده اتوبوس پس از وقوع حادثه در خودرو محبوس شده بود که پس از رسیدن نیروهای آتش نشان عملیات رها سازی آغاز شد و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و راننده را که یک مرد حدودا ۴۵ ساله بود را خارج کردند و راننده تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: پس از معاینات انجام شده مشخص شد که راننده جان خود را از دست داده است و خودروها به محلی امن فرستاده و صحنه حادثه برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و این عملیات در ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه به پایان رسید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین