کد خبر: ۱۵۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
یک کارشناس مذهبی گفت: والدین نباید فرزندان نوجوان خود را تحقیر کنند، بلکه باید به آنها اعتماد به نفس بدهند تا بتوانند جرات انجام کارهایشان را تجربه کنند.
ناطقان: سیدرضا واجدی در جشنواره ملی آه و آهو، اظهار کرد: در شرایط امروز، تربیت سخت شده است بنابراین آنچه که فرزندان را از لغزش دور می‌کند اخلاق و رفتار نرم و ملایم و بهره‌مندی از مکتب علوی و سیره رضوی است.

وی تاکید کرد: صمیمیت والدین با نوجوان، رفاقت با فرزندان نوجوان و کم شدن فاصله بین آنها در تربیت نیکوی نوجوانان ضروری است حتی اگر اجازه دهید که فرزندان شما یک کار اشتباه انجام دهند تا کار را یاد بگیرند.

واجدی تصریح کرد: به اعتبار تعالیم قرآنی، احسان و نیکی نسبت به پدر و مادر،  بالاترین واجب بعد از ایمان به خدا است و این حفظ احترام نسبت به والدین، هیچ جایگزینی ندارد.

هم چنین معاون پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در این جشنواره گفت: جشنواره آه و آهو برگزاری یک دهه شاد و بانشاط معنوی با محوریت فرهنگ رضوی است و بسته کامل تولید محتوا برای همه سنین و موضوعات است.

علیرضا کریم دادیان اظهار کرد: این جشنواره از جمله جشن های مردمی و خودجوش است که تلفیقی از شادی و نشاط معنوی درراستای ترویج فرهنگ رضوی با حضور نسل جوان در جامعه است.

وی افزود: همیشه برای برنامه‌های عزاداری ازجمله محرم و فاطمیه برنامه‌های مناسبتی داشتیم، اما هیچ برنامه ای برای ایام شاد تولد امامان معصوم علیهم السلام نداشتیم که جشنواره آه و آهو با برنامه‌های پرمحتوا با فرهنگ رضوی، ابتکاری در برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی، مذهبی با افزایش نشاط معنوی جامعه است.

جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو به همت موسسه خادمین حضرت امام رضا (ع) در کاشان با 11 همایش تخصصی و شعار «خادم امام رضا (ع) فقط در مشهد نیست» از 24 تیرماه تا سوم مردادماه در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان در حال برگزاری است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین