کد خبر: ۱۵۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
فیلم «شیواتیر» با حضور چهره‌های فرهنگی و سینمایی به نمایش درآمد.
ناطقان: مراسم اکران خصوصی فیلم «شیواتیر» به نویسندگی و کارگردانی هیلا صدیقی با حضور چهره‌های سینمایی، ادبی و فرهنگی همچون میلاد صدرعاملی، تیناپاکروان، مهندس حسابی،کوروش قاضی مراد،سعیده قدس، هوشیار خیام، احمدمسجدجامعی، مصطفی بادکوبهای، علی فومنی، بیداد خراسانی، اعضای انجمن امیرکبیر، افراز، بنیاد نیشابور، انجمن دوستی ایران و تاجیکستان برگزار شد.

تولید این چکامه‌خوانی سینمایی که به افسانه آرش کمانگیر براساس منظومه «آرش» سیاوش کسرایی پرداخته است، از سال ۹۳ آغاز شده و به زودی اکران عمومی خواهد داشت.

بر اساس افسانهها، آرش یکی از اسطوره‌های ایرانیان است که جان خود را در تیر کرده و علاوه بر اینکه مرز ایران و توران را مشخص کرده ایران را از خشکسالی و جنگ نجات داده است.

ایمان ارجمندی، شینا صدیقی، پارسا شرف الاسلامی از بازیگران این کار و نیما حسندوست تدوینگر، محمد مهدی گورندگی آهنگساز، کیوان معتمدی فیلمبردار ، ارش اقا بیگ مدیر جلوههای ویژه علیرضا چیتگرها هلی شات و پریسا قاسمی کورئوگرافر از عوامل این فیلم هستند.

برچسب ها: شیواتیر ، فیلم ، اکران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین