کد خبر: ۱۵۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
گوگل بی سروصدا در تلاش برای بازنشسته کردن سیستم عامل اندروید است؛ سیستم عاملی که در حال حاضر بر روی بیش از سه چهارم گوشی های هوشمند جهان نصب شده است.
ناطقان: به نقل از بیزینس اینسایدر، نام سیستم عامل جدید شرکت گوگل Fuchsia است و قرار است این سیستم عامل علاوه بر گوشی های هوشمند و تبلت ها بر روی بلندگوهای هوشمند و دیگر محصولات قابل اتصال به اینترنت قابل نصب باشد.

اگر چه گوگل در مورد زمان عرضه سیستم عامل جدید خود اطلاع رسانی دقیقی نکرده، اما گفته می شود این نرم افزار تا سه سال دیگر در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

تلاش برای تولید سیستم عامل مذکور از دو سال قبل آغاز شده و گروهی متشکل از 100 مهندس گوگل با مخفی کاری فراوان تلاش می کنند تا جایگزین اندروید را تولید کنند. سیستم عامل جدید به گونه ای طراحی می شود که برروی تمامی تولیدات سخت افزاری گوگل قابل نصب و استفاده باشد و لذا احتمالا سیستم عامل کروم را هم بازنشسته می کند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین