کد خبر: ۱۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
مهم نیست که چه وضعیت زندگی دارید مهم سبک شماست. جز به جز ویژگی های کوچک و ساده اتاق می تواند تاثیر زیادی در ترکیب نهایی داشته باشد مانند: نورپردازی، رنگ، جنس متریال کاربردی و …. در ادامه به بررسی ۷ نکته برای رسیدن به اتاق خواب رمانتیک می پردازیم.
ناطقان: داشتن اتاق خواب زیبا و رمانتیک رویایی هر کسی است اما شاید بعضی افراد بر این باور باشند که رسیدن به این رویا در گرو وضعیت مالی و زندگی بالاست که می توان با یقین گفت باوری کاملا اشتباه است. مهم نیست که چه وضعیت زندگی دارید مهم سبک شماست. جز به جز ویژگی های کوچک و ساده اتاق می تواند تاثیر زیادی در ترکیب نهایی داشته باشد مانند: نورپردازی، رنگ، جنس متریال کاربردی و …. در ادامه به بررسی ۷ نکته برای رسیدن به اتاق خواب رمانتیک می پردازیم.

 

۱- استفاده از بافت و تصاویر زمینه متنوع
می توان این ادعا را داشت که بافت ها می توانند نمایشگر حس های مختلف از جمله آرامش و صمیمیت باشند. نرمی غیرقابل توصیف پتو، یک فرش خز مصنوعی و یا تکه دوزی با پارچه های توری. با ترکیب این المان های بافتی به فضا، احساس خاص و زیبا درون شما در یک فضای رمانتیک ایجاد می شود.

 چیدمان اتاق خواب رمانتیک, طراحی اتاق خواب رمانتیک
چیدمان اتاق خواب رمانتیک, طراحی اتاق خواب رمانتیک

بافت ها می توانند نمایشگر حس های مختلف از جمله آرامش و صمیمیت باشند

 

۲- لایه بندی کردن فضا
ایجاد محیطی در خانه که شما از عمق وجود خواستار حضور در آن فضا باشید و وقت خود را در آن سپری کنید. بنابراین بهترین موقع است که فضای خود را لایه بندی کنید. گذاشتن پتو و کوسن ها یک راه آسان برای تزریق رنگ و بافت به هراتاقی است. بهتر است بدانید هیچ ممنوعیتی برای پریدن بر روی گوشه ای کوچک و نرم با عشقتان وجود ندارد.

 نکاتی برای دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک,دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب رمانتیک
نکاتی برای دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک,دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب رمانتیک

بهترین موقع است که فضای خود را لایه بندی کنید

 

۳- نورپردازی آرامش بخش کلید اصلی اتاق رمانتیک
نور سفید، چراغ براق و خشن هیچ وقت نمی توانند اتاق شما را رمانتیک نمایش دهند. بنابراین به نور اتاق خوابتان دقت کنید. بهتر است روشنایی اتاق را کم و گرم نگه دارید. به عنوان مثال: یک لوستر کم نور می تواند محیطی درام ایجاد کند در حالی که مجسمه های وینتیج می تواند به فضا درخشندگی اضافه کند.
اصول دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک, اصول چیدمان اتاق خواب رمانتیک
 
اصول دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک, اصول چیدمان اتاق خواب رمانتیک

بهتر است روشنایی اتاق را کم و گرم نگه دارید

 

۴- به اتاق تان زندگی اضافه کنید
آیا تا به حال به این نکته دقت کرده اید که به اتاق های تزئین شده با گیاهان بیشتر جذب می شوید؟ گل و گیاهان تازه همیشه فضا را افسانه ای می کنند و به آن زندگی می بخشند. نکته مثبت دیگر در استفاده از گیاهان بهبود کیفیت هوا منزل شما و همچنین تاثیر مثبتی در خلق و خوی اعضای خانواده است. با اضافه کردن گیاه به اتاق خواب تمایل شما برای ماندن در اتاق بیشتر می شود.

 طراحی اتاق خواب رمانتیک, اصول و نحوه طراحی اتاق خواب رمانتیک
طراحی اتاق خواب رمانتیک, اصول و نحوه طراحی اتاق خواب رمانتیک

گل و گیاهان تازه همیشه فضا را افسانه ای می کنند و به آن زندگی می بخشند

 

۵- خوردن صبحانه در تخت خواب
ممکن است خوردن سه وعده غذا در تخت خواب ایده آل نباشد در حالی که خوردن صبحانه دونفره در تخت خواب یکی از زیبایی های زندگیست. در حقیقت، زیر پا گذاشتن یک صبحانه معمولی و تکراری و لذت بردن از یک وعده غذایی سالم اولین یک راه عالی برای گذراندن زمان بیشتر کنار هم و برقراری ارتباط است.
ویژگی اتاق خواب رمانتیک,طراحی و دکوراسیون اتاق خواب
 
ویژگی اتاق خواب رمانتیک,طراحی و دکوراسیون اتاق خواب

خوردن صبحانه دونفره در تخت خواب یکی از زیبایی های زندگیست

 

۶- ایجاد فضای استراحت
اگر اتاق خواب بزرگی دارید یک گوشه آن که رو به پنجره است یک مبل قرار دهید. دور قاب پنجره را با ریسه های نوری تزیین کنید و شب از این منظره لذت ببرید، این بهانه ی خوبی برای لذت بردن کنار هم است.

 دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب رمانتیک,چیدمان اتاق خواب رمانتیک
دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب رمانتیک,چیدمان اتاق خواب رمانتیک

اگر اتاق خواب بزرگی دارید یک گوشه آن که رو به پنجره است یک مبل قرار دهید

 

۷- اتاق خواب باید نشانگر ویژگی های هر دو شما باشد

فضایی ایجاد کنید که نشانگر ویژگی هر دو شما باشد. فضایی که هر دو در آن احساس راحتی می کنید. سبک و علایق هم را در نظر بگیرید. با اضافه کردن عکس ها و یادداشت ها فضایی ایجاد کنید که هنگام ورود احساس رضایت و خشنودی دارید.

 نکاتی برای چیدمان اتاق خواب رمانتیک, اصول دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک
نکاتی برای چیدمان اتاق خواب رمانتیک, اصول دکوراسیون اتاق خواب رمانتیک

سبک و علایق هم دیگر را در چیدمان اتاق خواب رمانتیک در نظر بگیرید

 

منبع : decoboom.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین