کد خبر: ۱۵۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
سازمان راهداری اعلام کرد که پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل موثر در حادثه تصادف سنندج را لغو کرده است.
ناطقان: در جریان برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل سازمان راهداری پروانه فعالیت شرکت مسافری حاضر در این حادثه را به مدت سه ماه لغو کرد.

شرکت پادراسفر سنندج به عنوان شرکت حمل و نقل مسافری حاضر در این حادثه با توجه به تخلفات صورت گرفته در زمینه صدور صورت وضعیت که مهر مدیر فنی برای آن صورت نگرفته بود، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری و تصادف منجر به فوت و جرح پروانه فعالیت خود را به مدت ۳ ماه از دست می‌دهد.

همچنین در زمینه حمل مواد خطرناک در ساعت غیر مجاز عدم استفاده از راننده دوم و صدور CMR برای راننده فاقد گواهینامه آموزشی حمل مواد خطرناک، پروانه شرکت بین المللی خاورمیانه که دفتر آن در تهران قرار دارد نیز به مدت یک سال لغو شد.

همچنین برای راننده اتوبوس حاضر در این حادثه به دلیل بی‌احتیاطی و توقف در خارج از پایانه بر اساس کمیسیون ماده ۱۱ کارت هوشمند رانندگی وی به مدت ۲ سال غیرفعال شد.

به گزارش ایسنا، بر اثر برخوردی که هفته قبل میان یک تانکر جابه‌جایی مواد سوختی با یک اتوبوس مسافربری در شهر سنندج رخ داد، ۱۱ سرنشین این خودروها جان خود را از دست دادند.

توقف اتوبوس در شانه خاکی جاده برای مسافرگیری و عدم تسلط راننده کامیون به وضعیت جاده دلیل اصلی این حادثه عنوان شد.

پیش از این نماینده تام الاختیار رئیس سازمان راهداری در امور ایمنی راه‌ها به ایسنا گفته بود که این سازمان ضمن بررسی تمام جوانب کار در صورت نیاز احکامی را علیه مقصران این حادثه نهایی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین