کد خبر: ۱۵۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
سخنان امروز رییس جمهور کشورمان در همایش روسای نمایندگی‌های ایران در خارج ازکشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشت.
ناطقان: حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران صبح امروز (یکشنبه) سخنان مهمی در همایش روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور ایراد کرد که رسانه‌های خارجی و عربی به بازتاب آنها پرداختند.

اسپوتنیک عربی نوشت که حسن روحانی، رییس جمهور ایران خطاب به دونالد ترامپ، رییس جمهور ایران گفت: با آتش بازی نکن، ایران ما در تمام جنگ‌ها است.

این خبرگزاری در ادامه به سخنان روحانی پرداخت و نوشت: روحانی گفت که اقای ترامپ ما مردان کرامت و شرافت هستیم و در طول تاریخ ضامن امنیت کشتیرانی منطقه بودیم پس با دم شیر بازی نکن، زیرا پشیمان خواهی شد.

سرایا پست نوشت: تهدیدات بی سابقه حسن روحانی، رییس جمهور ایران به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا.

این پایگاه خبری نوشت: حسن روحانی در همایش نمایندگی‌های ایران در خارج ازکشور که در تهران برگزار شد، گفت که آمریکا باید بداند که صلح با ایران صلح حقیقی و جنگ با ایران مادر جنگ‌ها است، هرگاه اروپایی‌ها تلاش کردند به تهران نزدیک شوند کاخ سفید به آنها اجازه نداد.

البوابه نیوز نوشت: روحانی خطاب به ترامپ گفت که با دم شیر بازی نکن.

این پایگاه خبری با بیان این‌که حسن روحانی امروز تهدیدات بی‌سابقه‌ای به رییس جمهور آمریکا داشت نوشت که رییس جمهور ایران گفت: هیچگاه ندیدیم که کاخ سفید مثل اکنون ضد حقوق بین‌المللی و ضد جهان اسلام و ملت فلسطین باشد.

یورو نیوز نیز با اشاره به سخنان امروز رییس جمهور کشورمان نوشت: حسن روحانی خطاب به ترامپ گفت که با دم شیر بازی نکن، زیرا پشیمان خواهی شد.

روزنامه لبنانی النهار نیز نوشت که حسن روحانی امروز نسبت به تداوم سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا به ترامپ هشدار داد و گفت: آمریکا باید بداند که صلح با ایران صلح حقیقی و جنگ با ایران ما در جنگ‌ها است.

این روزنامه همچنین نوشت که حسن روحانی خطاب به ترامپ گفت که با دم شیر بازی نکن، زیرا پشیمان خواهی شد.

پایگاه خبری النشره نیز به سخنان امروز رییس جمهور کشورمان پرداخت و نوشت: روحانی گفت که واشنگتن بداند صلح با ما صلح حقیقی و جنگ با ما مادر جنگ‌ها است.

روزنامه الرای نیز نوشت که حسن روحانی در تهدیدات بی‌سابقه به ترامپ گفت که با دم شیر بازی نکن، زیرا پشیمان خواهی شد.

الیوم السابع نیز نوشت: حسن روحانی نسبت به تداوم سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه تهران به ترامپ هشدار داد و گفت: آمریکا بداند صلح با ایران صلح حقیقی و جنگ با ایران مادر جنگ‌ها است.

این روزنامه مصری به ادامه‌ی سخنان روحانی پرداخت و نوشت: آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین