کد خبر: ۱۵۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
معاون نظارت بانک مرکزی گفت: بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی ادغام می‌شود.
ناطقان: فرشاد حیدری در جلسه کارگروه بانکی استان لرستان اظهار کرد: بهترین و مناسب‌ترین سیاست تولید، بهبود فضای کسب و کار است.

وی افزود: با اقتدار بانک مرکزی امروز در کشور موسسه غیرمجاز موثری نداریم و سه میلیون و ۲۶۴ هزار سپرده‌گذار این تعاونی‌ها ساماندهی شدند و وجوه آنان پرداخت شده و یا خواهد شد و تا پایان تابستان امسال به صورت کامل تعیین تکلیف می‌شوند.

حیدری با بیان اینکه الان نرخ سود بانکی بالاتر از بازده اقتصادی است، ادامه داد: زمانی که نرخ سود بانکی را تغییر می‌دهیم طیف وسیعی دچار چالش می‌شوند و در نتیجه این اتفاق باید به تدریج بی‌افتد.

معاون نظارت بانک مرکزی یادآور شد: بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی ادغام خواهند شد که امیدواریم با اصلاحاتی که در شبکه بانکی صورت خواهد گرفت بانک‌های بهتری داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین