کد خبر: ۱۵۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
پزشکان ضمن بررسی وضعیت جسمی نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان اعلام کردند وی برای مداوا باید به بیمارستانی مجهز منتقل شود.
ناطقان: به نقل از داون نیوز، تیم پزشکی که وظیفه مراقبت از «نواز شریف» نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان را به عهده دارد، اعلام کردند: او باید به صورت فوری به بیمارستان منتقل شود.

گزارش‌ها حاکی است پزشکان پس از معالجه نواز شریف به این نتیجه رسیده‌اند که وی از مشکل شدید قلبی و کلیوی رنج می‌برد و باید برای درمان فوری او اقدام صورت گیرد.

گفته می‌شود بدن نخست وزیر سابق پاکستان از کمبود آب رنج می‌برد و این باعث بروز مشکل برای قلب وی شده است.

در حال حاضر گزارش‌های پزشکان وی برای سازمان بهداشت ایالت پنجاب ارسال شده است تا در صورت تائید اقدامات لازم برای انتقال نواز شریف به بیمارستان انجام شود.

نوازشریف مدتی است از بیماری قلب رنج می‌برد و پس از احساس درد در ناحیه قفسه سینه از مسئولین زندان خواست تیم پزشکی را فرابخوانند.

از سوی دیگر وضعیت جسمی «محمد صفدر» داماد نواز شریف که به جرم همدستی در پرونده فساد اقتصادی او، زندانی شده است نیز نامساعد گزارش شده است.

بازگشت نواز شریف به پاکستان و زندانی شدن او با انتخابات پاکستان همزمان شده است و باعث به وجود آمدن شرایط بسیار ویژه سیاسی و امنیتی در این کشور شده است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین