کد خبر: ۱۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
فرماندار کاشمر بر برخورد جدی با افراد سودجو و بر هم زنندگان نظم بازار تاکید کرد.
ناطقان: محمدعلی نبی پور ظهر امروز هفتم مردادماه در ستاد تنظیم بازار شهرستان کاشمر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه بازار و اصناف نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری از قدیم در ایران داشته اند، اظهار کرد: اصناف یکی از مهمترین طبقات در تحولات سیاسی اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه باید با حمایت از بازار و اصناف نسبت به ایجاد فضای آرام و امن در جامعه اقدام نمود، اظهار کرد: در حوزه بازار باید تسهیل گری کرده و از اصناف و بازار حمایت کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه باید برای تامین امنیت و آرامش خاطر مصرف کنندگان و جامعه با افراد سود جو و برهم زنندگان نظم بازار برخورد جدی گردد، بیان کرد: براساس ابلاغیه جدید کارگروه تنظیم بازار با دبیری اداره صنعت معدن تجارت و افزوده شدن اعضای جدید با حضور دستگاه‌‎های قضایی و اطلاعاتی و امنیتی برحوزه بازار نظارت جدی خواهد شد.

نبی‌پور با اعلام اینکه نظارت و رصد روزانه قیمت‌ها به‌ویژه کالاهای اساسی و مایحتاج مردم باید از اولویت‌های اصلی ستاد تنظیم بازار باشد، گفت: جلسات تنظیم بازار باید به‌صورت هفتگی برگزار شود.

وی همچنین در خصوص مباحث مربوط به جمعه بازار کاشمر تاکید کرد: باید با شناسنامه دار کردن و شناسایی افرادی که در این مکان فعالیت می‌کنند نسبت به ارائه کالاهای با کیفیت و رعایت بهداشت به‌ویژه موادغذایی اقدامات و نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت پذیرد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر نظارت مستمر برحوزه بازار و رصد شبانه روزی و هفتگی عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار باید با برنامه‌ریزی و بازدید از سطح بازار و گفت‌وگو نزدیک با بازاریان در صدد رفع مشکلات و موانع فراروی اصناف و بازار و ارائه راهکارهای مناسب برای تامین امنیت بازار و تامین آرامش خاطر برای مصرف‌کنندگان تلاش کند.

نبی‌پور بیان کرد: وظیفه همه مسئولان است تا با اقدامات به موقع و نظارت بر بازار اعتماد را به جامعه تزریق کرده و امید را در سطح جامعه افزایش دهیم.

فرماندار کاشمر در ادامه به وضعیت نان منطقه اشاره کرد و گفت: ضمن نظارت بر عملکرد نانوائی‎ها در خصوص ارائه نان با کیفیت و بهداشتی در ارتباط با درخواست‌ها و مشکلات فراروی نانوایی‌ها در این کارگروه باید حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با اقدامات مناسب نسبت به جبران بخشی از هزینه‌های نانواییها برنامه‌ریزی کرد، افزود: با توجه به اینکه چندین سال است که قیمت نان تغییری نداشته است باید با راهکارهای کارشناسی نسبت به کاهش هزینه‌های نانواییها اقدام کرد.

نبی‌پور با اعلام اینکه در حوزه نان در یک رقابت جدی بین نانوایی‌ها هستیم و این رقابت را باید ساماندهی نمود، عنوان کرد: کارگروه آرد و نان باید در خصوص ساماندهی و شناسنامه دار کردن نانواییهای خانگی در روستاها تصمیم‌گیری کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین