کد خبر: ۱۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
شهرداری تهران اجساد جانباختگان حادثه بزرگراه شهید بابایی را پس از مراسم یادبود به خانواده‌های آنها تحویل می دهد.
ناطقان: مجید صالحی فیروز آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران اظهار کرد: حبیب الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک به همراه مدیران شهری این منطقه با حضور در بیمارستان شهدای تجریش و عیادت و دلجویی از مجروح حادثه تصادف بزرگراه شهید بابایی ضمن اظهار تاسف از رخداد این حادثه ناگوار و تسلیت به خانواده های جانباختگان، با قبول تامین هزینه ها، انتقال پیکر جانباختگان به کشور افغانستان را در دستور کار قرار داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: به همین مناسبت مراسم ختمی نیز از طرف شهرداری منطقه یک به منظور شادی روح درگذشتگان این حادثه طی روزهای آینده در این منطقه برگزار می‌شود.

وی گفت: حسب دستور شهردار منطقه یک اداره حقوقی این منطقه پیگیر شکایت و سایر اقدامات قانونی مترتب این حادثه به منظور احقاق حقوق جانباختگان و مصدومان حادثه مذکور است و امید داریم با برخورد انتظامی و قاطع با متخلفان، دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

صالحی با اشاره به رخداد این حادثه ناگوار خاطر نشان کرد: در حادثه تصادفی که صبح روز شنبه 6 مرداد ماه در بزرگراه شهید بابایی رخداد، یک دستگاه خودروی 206 که در مسیر غرب به شرق بزرگراه در حال حرکت بود، در روی پل به دلیل سرعت زیاد و عدم هوشیاری و کنترل ،از مسیر خود منحرف می‌شود و متأسفانه 5 نفر از کارگران پیمانکار فضای سبز شهرداری منطقه یک با نام های تاج محمد رحیمی، قربان نظری،سبقت‌الله محمدی، محمد رحیمی و خال‌محمد الهی که در فضای سبز حاشیه بزرگراه نشسته و منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بودند، در اثر این برخورد جان خود را از دست می‌دهند و 2 نفر دیگر به نام های مجیب رحمانی و بیک مراد امیری نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که یک نفر از آن‌ها مرخص و دیگری که از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده تا طی فرآیند کامل درمان در بیمارستان شهدای تجریش بستری است.

وی افزود: علت حادثه بنا به اظهارات پلیس راهنمایی و رانندگی در تستی که از راننده و سرنشینان نوجوان و جوان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که راننده و 3 سرنشین حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین