کد خبر: ۱۵۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
رئیس سازمان بهزیستی کشورگفت: برای مهار و کنترل اعتیاد نیازمند هماهنگی و همکاری استانداری هستیم و پایتخت اکنون برای ساماندهی معتادان متجاهر نیازمند مراکز استاندارد غربالگری است.
ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی در خصوص بررسی آسیب های اجتماعی و حل و فصل معضل اعتیاد و کودکان کار با استاندار و فرماندار تهران در بهزیستی دیدار کرد.

وی با بیان اینکه امروز تهران با بروز معضلاتی چون کودکان کار و خیابانی، معتادین متجاهر و متکدیان دچار بحران شده است گفت: برای ساماندهی معتادین متجاهر نیازمند مراکز غربالگری هستیم.

محسنی بندپی، از ساماندهی 8هزار معتاد متجاهر در سال گذشته خبر داد و بر ضرورت ایجاد مرکز غربالگری استاندارد و تخصیص اعتبار برای ساماندهی 7 هزار معتاد متجاهر تأکید کرد.

محمدحسین مقیمی، استاندار تهران نیز با اشاره به همکاری این دستگاه برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی در استان تهران اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر و تأسیس مراکز غربالگری آماده همکاری با سازمان بهزیستی کشور هستیم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین