کد خبر: ۱۵۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
باوجود تلاشی که مدیران استقلال برای ترمیم نقاط ضعف این تیم انجام دادند اما دست شفر برای دیدار مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم همچنان بسته است و جذب دو بازیکن جدید هم کارساز نیست.
ناطقان: تیم فوتبال استقلال در اتفاقی عجیب و نادر در حالی لیگ برتر را آغاز کرد که چهره نیمی از این تیم برای اغلب کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران نا آشنا بود. شفر به جهت کمبود بازیکن ناچار شد با نیمکتی صد در صد جوان و گمنام و ترکیبی که در آن چهره‌هایی از این دست وجود داشتند تیمش را برای دیدار با پیکان آماده کند که حاصل آن یک بازی ضعیف و سرد از سوی آبی پوشان بود.

بعد از آن مدیران جدید مجموعه استقلال تلاش خود را برای ترمیم نقاط ضعف تیم از طریق استفاده از فرصتهای باقی مانده نقل و انتقالاتی زیاد کردند و گام‌های مثبتی هم در این زمینه برداشته شد. از جمله نهایی شدن حضور مرتضی تبریزی و مارک نیومایر در این تیم که این دو بازیکن حضورشان در جمع آبی پوشان نهایی شد. اما حتی این موضوع بدان منزله نیست که شفر برای دیدار با ذوب آهن دستش مثل بازی قبلی بسته نباشد.

البته استقلالی‌ها جابر انصاری را هم به تازگی به جمع نفرات خود اضافه کردند اما باتوجه به دوری وی از تمرینات گروهی احتمال حضورش در ترکیب ثابت این تیم زیاد نیست. نیومایر هم در صورت ثبت قراردادش در هیات فوتبال تهران و صدور ITC از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه از نظر قانونی مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت اما بعید است شفر از بازیکنی که هنوز در تمرینات گروهی تیمش شرکت نکرده در ترکیب ثابت استفاده کند. تبریزی هم که قطعا بعد از دیدار آبی پوشان و ذوب آهن به این تیم اضافه می شود.

شفر چاره‌ای ندارد جز استفاده از همان بازیکنانی که در هفت اول مقابل پیکان به میدان رفتند. به این ترتیب باید گفت برزخی که وینفرد شفر در آن قرار دارد حداقل یک هفته دیگر نیز تمدید خواهد شد

آبی پوشان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم فوتبال ذوب آهن هستند که این بازی از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۱۱ مرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین