کد خبر: ۱۵۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از قانع نشدن نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس از دو سوال و بررسی بیشتر سوال بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه گفت: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سه سوال نمایندگان مشهد و شیراز در نشست بعدازظهر امروز کمیسیون فرهنگی حضور یافت.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به سوالات نماینده مردم مشهد در مجلس از صالحی و قانع نشدن نماینده سوال کننده، گفت: سوال اول پژمانفر درباره نظارت نکردن وزارت فرهنگی بر بازی‌های رایانه‌ای و ترویج خشونت و فساد اخلاقی در بازی‌ها بود که صالحی پاسخ داد وزارت تحت امرش اقدام به جمع آوری دو میلیون بازی دارای آسیب‌های اخلاقی و خشن از بازار بازی‌های رایانه‌ای و معرفی ۴۶۶ واحد صنفی متخلف به اتاق اصناف عالی‌ترین مرجع رسیدگی کننده به تخلفات صنفی سخن گفت.

وی با اشاره به سوال دوم نماینده مردم مشهد و پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این سوال درباره عدم نظارت بر عرضه فیلم در شبکه سینمای خانگی بود که صالحی توضیحاتی ارائه کرد اما این توضیحات نتوانست پژمانفر را قانع کند. در پی قانع نشدن نماینده مردم مشهد از توضیحات سیدعباس صالحی هر دو سوال برای رسیدگی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سوال نماینده مردم شیراز در مجلس، گفت: سوال بهرام پارسایی درباره دلایل تأخیر در نامگذاری روز کوروش بود. صالحی پاسخ داد «انجام این کار جزو وظایف شورای فرهنگ عمومی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی تواند در این خصوص تصمیم گیری کند».

آزادیخواه از مهلت دو هفته ای نماینده مردم شیراز در مجلس به سیدعباس صالحی به پیگیری موضوع و اعلام نتیجه اقداماتش سخن گفت
برچسب ها: پرسش ، وزیر ارشاد ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین