کد خبر: ۱۵۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش به‌صورت رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان‌های ساحلی خزر به‌ویژه گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود
ناطقان: در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: «بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی به اطلاع می‌رساند از اواخر پنجشنبه و روز جمعه (۱۸ و ۱۹ مرداد ماه) به سبب نفوذ جریانات شمالی، تشدید بارش به‌صورت رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان‌های ساحلی خزر به ویژه گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

دریای خزر نیز در این مدت مواج است و کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. از این رو به شهروندان و مسافرین  توصیه می‌شود از اسکان در حاشیه پارک‌ها و رودخانه‌ها همچنین شنا کردن در دریا خودداری کنند.»

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین