کد خبر: ۱۵۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
فیلم سینمایی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی که قرار بود از چهارشنبه (۱۷ مردادماه) روی پرده سینما قرار بگیرد به دلیل آماده نبودن فیلم، اکرانش یک هفته عقب افتاد.
ناطقان: طبق اعلام کارگروه اکران قرار بود فیلم سینمایی  «همه چی عادیه» ساخته محسن دامادی از چهارشنبه (۱۷ مرداد) به جای فیلم سینمایی «دشمن زن» در سرگروه «ماندانا» اکران شود، روی پرده سینما نرفت.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم سینمایی «همه چی عادیه» در گفت‌وگویی درباره علت اکران نشدن این فیلم توضیح داد: در ابتدا قرار بود این فیلم بعد از فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» در گروه سینمایی «ماندانا» اکران شود اما گروه سینمایی «دم سرخ‌ها» تغییر کرد و در گروه «باغ کتاب» قرار گرفت بنابراین به ما اعلام شد که نوبت اکران فیلم شما جلو افتاده است.

او ادامه داد: این خبر در حالی به ما گفته شد که فیلم هنوز آماده اکران نبود زیرا با توجه به برنامه‌ریزی قبلی، این فیلم باید در شهریورماه روی پرده قرار می‌گرفت، اما اکنون حدود سه هفته اکران آن جلو افتاده است. به همین علت تهیه‌کننده فیلم «همه چی عادیه» می‌گوید که هنوز این فیلم سینمایی به صورت کامل آماده نشده و میکس نهایی آن باقی مانده است. همچنین که هنوز تبلیغات تلویزیونی آن هم تکمیل و تأیید نشده است، بر این اساس مشکلی از طرف شرکت پخش و سینما وجود ندارد.

او در عین حال گفت: اما با این اتفاق ما در حال ضرر کردن هستیم زیرا یک هفته از زمان اکران خود را از دست دادیم و امیدواریم بتوانیم این اثر را از چهارشنبه همین هفته (۲۴ مرداد) روی پرده سینماها ببریم.

غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران در توضیح این اتفاق گفت: زمانی که قرار شد «دم سرخ‌ها» به باغ کتاب برود صاحبان فیلم بعدی، در جریان این اتفاق قرار گرفتند. بنابر این، آنها از این جابه‌جایی مطلع بودند و حالا اگر نکته‌ای وجود داشته باشد، باید برای رسیدگی‌های بیشتر در شورای اکران طرح موضوع شود. مهم این است که پیش‌تر درباره این تغییر و جا به جایی با صاحب اثر صحبت شده و آنها در جریان این اتفاق قرار داشتند.

او همچنین گفت: طبق نظام‌نامه اکران اگر فیلمی زمان اکرانش اعلام شود ولی به هر دلیلی روی پرده سینما قرار نگیرد آن هفته جزو هفته‌های اکران آن محاسبه می‌شود.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، (با هنرمندی) پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و (با حضور) سحر قریشی، همراه با نگین معتضدی، صفر کشکولی، بیتا عالمی، اسما حسینی، امیر جنانی و عرفان حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. محسن دامادی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این اثر سینمایی است.

«همه چی عادیه!» که درون‌مایه‌ای طنز دارد، داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می شود که دانش و تجربه ای از آنها ندارد…

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین