کد خبر: ۱۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: هیچگونه کمبود دارویی درعربستان نداریم و وضعیت خدمات‌دهی به زائران خانه خدا مطلوب و از سال قبل بهتر است.
ناطقان: دکتر مرعشی، با اشاره به روند مطلوب خدمات‌دهی پزشکان در مکه و مدینه گفت: امروز شنبه تعداد ۲۵ نفر در بیمارستان ایرانی مکه و ۷ زائر هم در بیمارستان‌های سعودی مکه بستری هستند.

وی گفت: باتوجه به اینکه مدت اقامت زائرین در مدینه حدود شش روز است، خوشبختانه در مدینه بیمار با وضعیت حاد و یا بستری در مراکز درمانی نداریم و بیشتر مراجعات به درمانگاه مدینه بیماران سرپایی هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر میزان داروی موجود در مراکز پزشکی ایران در سرزمین وحی را کافی دانست و افزود: در دو شهر مکه و مدینه هیچگونه کمبود دارو نداریم و پیش بینی لازم برای عرفات و منا انجام شده است.

مرعشی بیشترین علت مراجعه به بیمارستان و درمانگاه‌های مراکز پزشکی ایران در عربستان را گرفتگی‌های عضلانی، درد مفاصل و عفونت‌های تنفسی، دیابت و بیماران قلبی عنوان کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین