کد خبر: ۱۵۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
تحقیقات نشان داده است خوراکی‌های قرمز می‌توانند به واسطه پایین آوردن فشار خون بالا و کلسترول بد از بدن در برابر سکته و دیگر بیماری‌های قلبی عروقی محافظت کند.
ناطقان: تحقیقات نشان داده است، خوراکی‌های قرمز می‌توانند به واسطه‌ پایین آوردن فشار خون بالا و میزان لیپوپروتئین‌های کم‌چگال (کلسترول بد) از بدن در برابر سکته و دیگر بیماری‌های قلبی عروقی  محافظت کند.

زغال‌اخته پروآنتوسیانیدین دارد، ماده‌ای که مانع از چسبیدن باکتری‌ها به دیواره‌های معده می‌شود و از این رو مانع از ایجاد زخم معده می‌شود.

در رژیم های غذایی از سبزیجات زیاد صبحت می شود اما خیلی کم از سبزیجات قرمز رنگ صحبت می شود اگرچه این سبزیجات نقش مهمی در سلامتی شما دارند.

رنگ قرمز سبزیجات رنگ ماده لیکوپن است و در شکل تعدیل یافته ماده دیگری به نام کاروتن است که به هویج رنگ زرد می دهد.

لیکوپن خاصیت عالی مبارزه با سرطان اندام های تولید مثل و به ویژه سرطان دهانه رحم و تخمدان را دارد و کالری این سبزیجات و میوه جات بسیار کم است.


خواص مواد قرمز برای بدن+اینفوگرافی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین