کد خبر: ۱۵۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
نخست وزیر منتخب پاکستان قرار است پس از تشکیل کابینه به ایران و عربستان سفر کند.
ناطقان: به نوشته تایمز آو اسلام‌آباد، عمران خان نخست وزیر جدید پاکستان که در انتخابات 25 ژوئیه به پیروزی رسید، پس از مراسم تحلیف و تعیین کابینه خود به ایران و عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

عمران خان روز چهار اوت (ماه جاری میلادی) به مهدی هنردوست سفیر ایران در اسلام‌آباد گفت که پاکستان آماده میانجی‌گری و ایفای نقشی سازنده و مثبت میان تهران و ریاض است.

وی پیشتر دعوت حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای سفر به تهران را پذیرفته و گفته بود این سفر، پس از تشکیل دولت و با هماهنگی وزیران امورخارجه دو کشور انجام خواهد شد.

ملک سلمان پادشاه عربستان نیز پیش از این در یک تماس تلفنی با عمران خان پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت و از وی برای سفر به ریاض دعوت کرد که بنابر گزارش رسانه‌های پاکستان از سوی عمران خان مورد قبول واقع شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین