کد خبر: ۱۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف بیش از 107 کیلوگرم انواع مواد افیونی از این باند خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علیرضا دلیری امروز (23 مرداد) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی 15 روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه موفق به انهدام چهار باند مواد مخدر شده، اظهار کرد: جمعا 107 کیلوگرم مواد افیونی از این باندها کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این رابطه 20 نفر دستگیر و پنج دستگاه خودرو شامل چهار خودروی سواری و یک کامیون توقیف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود 58 کیلوگرم از مواد مخدر مکشوفه به طرز ماهرانه ای در داخل حلب هایی با محتوای رب گوجه جاسازی شده بود.

وی اضافه کرد: در پی این کشفیات سردسته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با نام "داریوش" و با نام مستعار "داری مریض" دستگیر و 2.5 کیلوگرم ماده مخدر شیشه از این باند کشف و ضبط شد.

دلیری در ادامه عنوان کرد: از ابتدای امسال 87 نفر از قاچاقچیان عمده فروش و هزار و 378 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از هزار معتاد متجاهر را از سطح خیابان های کرمانشاه جمع آوری کرده ایم.

وی افزود: همچنین در این مدت 530 طرح مبارزه با عرضه  مواد مخدر را در سطح محلات آلوده استان اجرا کردیم که در این راستا 58 منزل و مغازه عرضه مواد مخدر پلمب شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حجم کل مواد مخدر کشف شده در سال جاری را بیش از 700 کیلوگرم عنوان کرد.

به گفته این مسئول میزان کشفیات و دستگیری مواد مخدر استان در چهارماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل رشد 10 درصدی داشته است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین