کد خبر: ۱۵۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
موز میوه‌ای سرشار از نشاسته‌ها و ترکیبات قلیایی‌ساز است که پس از جذب در بدن به تنظیم pH معده کمک می‌کنند. مصرف این ماده غذایی می‌تواند به توقف زوال غشا مخاطی معده کمک کرده و زخم‌ها را کاهش دهد.
ناطقان: در شرایطی که برخی مواد غذایی علائم این بیماری را تشدید می‌کنند، برخی دیگر حاوی مواد مغذی و ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به ترمیم بافت معده برای دستیابی به تسکین سریع کمک کنند. همچنین، برخی مکمل‌ها در دسترس هستند که با تجویز پزشک می‌توانید برای درمان زخم‌های معده استفاده کنید. اگرچه بسیاری از آن‌ها علائم بیماری را کنترل می‌کنند، اما نباید به‌عنوان جایگزینی برای دارو‌های توصیه شده به شما در نظر گرفته شوند.
 
هویج یکی از سبزیجاتی است که مصرف آن به بیماران مبتلا به زخم معده بسیار توصیه شده است. این محصول از ویژگی‌های قلیایی‌سازی و شفابخشی سود می‌برد که در کنار هم به بهبود دیواره داخلی معده که تحت تاثیر اسید بیش از اندازه قرار گرفته است، کمک می‌کنند.

به‌واسطه تراکم بالای مواد مغذی اساسی، سیب یکی از محبوب‌ترین میوه‌های دارویی است. این محصول حاوی فیبر‌های غذایی و اسید‌های ارگانیک است که به‌عنوان تنظیم کننده برای دستگاه گوارش عمل می‌کنند.

 
موز میوه‌ای سرشار از نشاسته‌ها و ترکیبات قلیایی‌ساز است که پس از جذب در بدن به تنظیم pH معده کمک می‌کنند. مصرف این ماده غذایی می‌تواند به توقف زوال غشا مخاطی معده کمک کرده و زخم‌ها را کاهش دهد.

سیب‌زمینی به‌عنوان یکی از بهترین مواد غذایی ضد اسید در نظر گرفته می‌شود و بخشی از یک گروه غذایی است که به بهبود زخم‌های معده کمک می‌کنند. نشاسته‌های موجود در سیب‌زمینی به‌همراه فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها به بهبود بهینه‌سازی گوارش کمک کرده و نقشی کلیدی در فواید این ماده غذایی دارند.
 
بذر کتانی که در آب خیس خورده باشد، ماده‌ای ژلاتینی آزاد می‌کند که در بهبود زخم‌های معده موثر است. مصرف آن به کاهش التهاب و سوزش که به واسطه این مشکل شکل گرفته اند، کمک می‌کند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین