کد خبر: ۱۵۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
شرکت ملی راه آهن آلمان (دویچ بان) اعلام کرد که به‌دلیل بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه تهران، ایران را ترک می‌کند.
ناطقان: بعد از بازگشت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه ایران که از هفته گذشته اجرایی شد، چندین شرکت اروپایی مانند توتال، پژو، رنو و دایملراعلام کرده‌اند سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌ها خود در ایران را متوقف می‌کنند.

سخنگوی شرکت دولتی دویچه بان روز پنج‌شنبه توضیح داد که این شرکت به واسطه شرکت فرعی «مهندسی و مشاوره دی بی» در دو پروژه در ایران همکاری می‌کند.

وی افزود: «هر دو پروژه در ماه‌های اوت و سپتامبر (مرداد و شهریور۱۳۹۷) ۲۰۱۸ به پایان می‌رسند. ما با توجه به تغییر وضعیت مبادلات بانکی به دنبال اتمام دوستانه و پیش‌بینی شده قرارداد هستیم.»

دویچه بان در ماه مه (خرداد) ۲۰۱۷ تفاهم‌نامه‌ای با شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد (بن ریل) با هدف شناسایی و ارزیابی توانایی بالقوه تجهیزات و روندکار این شرکت، امضاء کرده بود.

پروژه دوم، که حدود یک تا یک سال و نیم پیش آغاز شده بود، قرارداد مشاوره برای شرکت راه‌آهن دولتی ایران بود که شامل بازنگری و اصلاح سازمانی این شرکت نیز می‌شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین