کد خبر: ۱۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود درگذشت عزت الله انتظامی تسلیت گفت.
ناطقان: محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی درگذشت عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز در بوشهر و در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه خبر درگذشت عزت سینمای ایران، استاد عزت‌الله انتظامی را شنیدم. ناخوداگاه فکرم به پرواز در آمد. رفتم به دنیای درون مشدحسن در فیلم گاو، به داستان هزار دستان اندیشیدم، ناصرالدین شاه اکتور سینمایی، کمال الملک، حاجی واشنگتون، شیر سنگی، کشتی آنجلیا، روسری آبی، روز واقعه، گاو خونی، اجاره نشین‌ها و جاده ابریشم آبی را به یاد آوردم. به فیلم‌های کارگردان مولف، علی حاتمی که چند روز پیش سالگرد تولدش بود و با بازی بی نظیر عزت‌الله شکل می‌گرفت اندیشیدم.

واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به درگذشت عزت الله انتظامی


محمدجواد آذری جهرمی افزود: بعضی افراد آنقدر به حرفه خویش با عشق می‌نگرند که میان زندگی و حرفه شان نمی‌توان تفکیکی قائل شد. آقای بازیگر از تبار آنان بود که زندگی را زیبا بازی و کام مردم ایران را بار‌ها شاد کرد. به احترام این مرد بزرگ می‌ایستم و به روزی می‌اندیشم که به فرهنگ کار و تلاش در کشورمان از منظری که آقای بازیگر می‌دید و می‌اندیشید نگاه کنیم.

هر که در هر کار با عشق یار / کار او باقی است اندر روزگار روحش شاد و یادش گرامی باد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین