کد خبر: ۱۵۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
معاون اول رئیس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت در گذشت استاد عزت الله انتظامی تصریح کرد: خدمات صادقانه و ماندگار این استاد بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و حضور شاخصش در عرصه هنر او را بعنوان " آقای سینمای ایران" شهره ساخت.
ناطقان: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی تصریح کرد: خدمات صادقانه و ماندگار این استاد بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و حضور شاخصش در عرصه هنر او را بعنوان " آقای سینمای ایران" شهره ساخت.

در این پیام آمده است: درگذشت تاسف بار بازیگر بلند آوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مرحوم عزت الله انتظامی برای جامعه هنری ایران ضایعه ای سخت است. خدمات صادقانه و ماندگار این استاد بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و حضور شاخصش در عرصه هنر او را بعنوان " آقای سینمای ایران" شهره ساخت.

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان به ویژه فرزند ارجمندشان جناب آقای مجید انتظامی، اصحاب فرهنگ و هنر و مردم ایران صمیمانه تسلیت میگویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین