کد خبر: ۱۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اختیار دارد بنزین را دو نرخه کند، اما تلاش داریم اجازه ندهیم تا پایان سال بنزین گران شود.
ناطقان: اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری که در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد؛ گفت:: با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند تولید نفت کشور مانند گذشته باشد و کاهش نیابد.

قره خانی ادامه داد: سالانه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت خام و ۱۵۰ هزار بشکه میعانات گازی صادر می‌شود و با توجه به تجهیزات و امکانات موجود در کشور تلاش داریم میزان تولیدات کشور کاهش نیابد.

قره خانی گفت:: با ادامه روند تحریم‌ها احتمال کاهش تولید در شرایطی که مصرف داخل افزایش یابد وجود دارد، و تمام تلاش بر این است کهدرآمد‌های نفتی کاهش نیابد و اگر تولید کاهش یافت با افزایش قیمت جبران شودو به دنبال بازار‌های جدید صادرات نفتی هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون دولت و مجلس برای شناسایی بازار‌ها و مشتریان جدید برنامه ریزی‌هایی داریم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده که صادرات نفت ایران را به صفر می‌رساند، اما ما از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم و اجازه چنین موضوعی را نمی‌دهیم.

قره خانی افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا از نفوذ خود در مجامع بین المللی، زور نظامی و امکانات برای نابودی اقتصاد ما به کار برده ماهم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و تحریم‌های ظالمانه را پشت سر می‌گذاریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به موضوع گران شدن بنزین هم اشاره کرد وگفت: دولت اختیار دارد هم بنزین را دو نرخه کرده و هم استفاده مجدد از کارت سوخت را اجرا کند، اما تلاش داریم اجازه ندهیم تا پایان سال بنزین گران شود.
برچسب ها: بنزین ، گرانی ، تحریم ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین