کد خبر: ۱۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
این دسته گل از نظر بیننده ممکن است ساده باشد اما در واقع به خاطر مدت زمان زیادی که برای آماده سازی آن صرف می شود، بسیار گران قیمت است.

ناطقان: به این مدل دسته گل عروس کارمن رز هم گفته می شود که از انواع دسته گل های مدرن به حساب می آید. برای درست کردن این سبک، از ترکیب صدها گلبرگ جداگانه گل رز درست شده و یک گل رز بسیار بزرگ به نظر می رسد. این دسته گل از نظر بیننده ممکن است ساده باشد اما در واقع به خاطر مدت زمان زیادی که برای آماده سازی آن صرف می شود، بسیار گران قیمت است.

 

دسته گل های مدرن, دسته گل عروس آبشاری

دسته گل عروس کارمن رز از انواع دسته گل های مدرن به حساب می آید

 

دسته گل آبشاری

یکی از سنتی ترین مدل های دسته گل عروس، همین مدل آبشاری است. این سبک، ظاهری ظریف و در عین حال پیچیده دارد. به گونه ای طراحی شده که گلها با شیبی ملایم و باشکوه از دست عروس خارج می شوند. این مدل دسته گل عروس از دهه ۱۹۸۰ در زمان مجلس عروسی پرنسس دایانا (پرنسس انگلستان) ابداع شد و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد. تقریبا هر نوع گلی را می توان در این آرایش دسته گل جای داد.

 

انتخاب دسته گل عروس,راهنمای خرید دسته گل عروس

سنتی ترین مدل های دسته گل عروس، مدل آبشاری است

 

دسته گل تقدیمی

این دسته گل عروس به گونه ای طراحی شده که باید در آغوش و روی بازو جابجا شود و از جمله سبک های محبوب، در اوایل قرن بیستم محسوب می شد. برای آرایش این دسته گل، به طور معمول از گلهای ساقه بلند یا گل رز استفاده می کنند و به دلیل ظاهر شیکی که دارد، برای عروس خانم های امروزی نیز می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

 

آشنایی با انواع دسته گل عروس, دسته گل های زیبای عروس

دسته گل تقدیمی از جمله سبک های محبوب، در اوایل قرن بیستم محسوب می شد

 

دسته گل بیدرمایر

در تزئین این دسته گل عروس، گلها در یک الگوی دایره ای با رنگهای متفاوت مرتب شده اند. معمولا، هر حلقه، از یک نوع گل مجزا تشکیل شده و اثر بصری چشمگیری دارد. این سبک برای عروس هایی است که می خواهند در روز خاص زندگیشان متفاوت باشند، مناسب به نظر می رسد.

 

مدل دسته گل عروس,انواع دسته گل عروس

در تزئین دسته گل بیدرمایر، گلها در یک الگوی دایره ای با رنگهای متفاوت مرتب شده اند

 

دسته گل حلقه ای یا مچی

این سبک دسته گل عروس یک جایگزین مناسب برای دسته گل های سنتی است. یک حلقه ظریف و زیبای گل، که مچ دست را می پوشاند و یک جواهر متفاوت برای لباس عروسی محسوب می شود. این آرایش دسته گل بر خلاف مدل های دیگری که در دست نگه داشته می شوند، محدود کننده نیست و دستها آزادی عمل بیشتری دارند. در این مدل می توان از گلهای مختلف با رنگهای متفاوت استفاده کرد.

 

مدل دسته گل عروس,انواع دسته گل عروس

دسته گل حلقه ای یا مچی یک جایگزین مناسب برای دسته گل های سنتی است

 

دسته گل پوماندر یا توپی

در این مدل دسته گل عروس گل ها با یک آرایش توپ مانند کنار یکدیگر قرار می گیرند و با یک نوار تزئینی زیبا (مثلا نوار مرواریدی) با دست جابجا می شوند. در واقع توپ حالت معلق دارد. این سبک بیشتر برای دخترهای جوان مناسب است و خصوصا هنگام عکاسی نمود دارد.

 

برای انتخاب گل های دسته گل عروس باتوجه به فصل تصمیم بگیرید تا دسته گل تان برای طول روز و مجلس تازه و سرحال بماند. همچنین به وزن دسته گل نیز توجه کنید. هیچ عروسی دوست ندارد فردای روز عروسی با دست درد بیدار شود!

 

آشنایی با انواع دسته گل عروس,دسته گل های زیبای عروس

برای انتخاب دسته گل پوماندر یا توپی به وزن دسته گل نیز توجه کنید

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین