کد خبر: ۱۵۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
ملی پوش تیم ووشوی بانوان ایران پس از برتری در نخستین مبارزه بازی های آسیایی، گفت: حریف بسیار سخت کوشی از هند داشتم و باید بگویم که همه خوب های وزن ۵۲ کیلوگرم در جدول من قرار دارند.
ناطقان: «الهه منصوریان» عصر یکشنبه پس از اینکه در دیداری دشوار برابر سانداکار هندی به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی ۲۰۰۱۸ شد، ادامه داد: سطح فنی این بازی ها نشان می دهد که همه کشورها در ووشو پیشرفت کرده اند و در پی کسب مدال هستند.
وی با بیان اینکه حریف هندی دارای مدال نقره جهان است، تصریح کرد: او با ۲۹ سال از تجربه زیادی برخوردار است، اما برای اولین مرتبه ای بود که برابر این سانداکار بازی می کردم و به خاطر همین در دقایق ابتدایی، کمی کار سخت شد.
منصوریان عنوان کرد: تاکتیک در ثانیه های ابتدایی جواب نداد و به همین دلیل در ادامه راند اول روش مبارزه ام را تغییر دادم و به پیروزی دست یافتم.
دارنده ۲ مدال طلای جهان با اشاره به وزن زیادی که برای حضور در این بازی ها کم کرده است، گفت: راهنمایی مناسبی که «حسین اوجاقی» از جایگاه تماشاگران داشت نیز کمک شایانی به من کرد. ضمن اینکه خودم نیز نباید اشتباهات امروز را تکرار کنم.
منصوریان با بیان اینکه در مرحله بعدی به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت، گفت: او نیز مدال نقره سال ۲۰۱۷ جهان را دارد و حریف بسیار قدرتمندی است. تمام نفرات شاخص در جدول من هستند و ووشوکار چینی در سوی دیگر جدول و بدون داشتن رقیب مطرح کار خود را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه مبارزه امروز موجب افزایش انگیزه هایش شد، گفت: می خواهم بهترین ها را شکست دهم و در این رویداد مهم به مدال دست یابم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین