کد خبر: ۱۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ناطقان: متن این تذکرات که توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد قرائت شد . به شرح زیر است:

ذوالقدر نماینده مردم تهران به همراه ۱۵ تن از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نظارت بر فروش اینترنتی خودرو‌های داخلی.

دهقان نماینده چناران به همراه ۱۷ تن از نمایندگان به وزیر کشور و وزیر ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان: علت ممانعت دولت از برگزاری مراسم جشن دکتر سلام با وجود ادعای آزادی بیان چیست؟

حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به رییس جمهور: شما بار‌ها در خصوص ریزگرد‌های استان سیستان و بلوچستان قول داده‌اید. لطفا دستور دهید یک بار برای همیشه با این وضعیت اسف‌بار برخورد شود.

مرادی نماینده مریوان به وزیر کشور: عدم ساماندهی پسماند در شهرستان مریوان و نارضایتی مردم از عدم جمع‌آوری پسماند‌ها در سطح استان.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی: علی‌رغم تذکرات قبلی هنوز برای بحران پسته کرمان اقدام انجام نشده است. بیم آن می‌رود که این موضوع به یک آسیب جدی تبدیل شود.

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور: لزوم تجهیز و تامین نیروی انسانی پاسگاه انتظامی منطقه آبسرد بروجرد با وجود ضرورت فعال‌سازی پاسگاه و وجود ساختمان مناسب اقدامات لازم انجام نشده است، به وزیر کشور: کارکنان شهرداری بروجرد حدود هشت ماه است که حقوق نگرفته است. شهرداری بروجرد توان پرداخت ندارد.

نیک‌فر نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت حذف ارزش افزوده در واردات چای و ممنوعیت صادرات چای در سال حمایت از کالای ایرانی چیست؟

کاظمی نماینده اردل و فارسان به رییس جمهور: بخشی از مشکلات عدم تعامل مثبت بین دولت و مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم حضور معاونین وزارتخانه‌ها در مجلس است.

کرد نماینده مردم میرجاوه به وزیر جهاد کشاورزی: آبخیزداری در شهرستان خاش و میرجاوه به فراموشی سپرده شده، چرا برنامه تدوین شده و اجرایی در این مناطق وجود ندارد؟

زاهدی نماینده مردم کرمان و یوسف‌نژاد نماینده ساری به رییس جمهور: عدم توجه و رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران چیست؟

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر اقتصاد: علت عدم هزینه‌کرد از عوارض صادرات و واردات در مناطق آزاد چیست؟

کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر دادگستری: چرا ثبت املاک در خدمات‌دهی به مردم کوتاهی می‌کنند؟

کرد نماینده مردم خاش به وزیر نیرو: چرا پروژه آب شرب ۱۰۰ هزار نفری شهر خاش در بلاتکلیفی قرار دارد. به وزیر نفت: چرا پروژه گازرسانی به شهرستان‌های خاش و میرجاوه شروع نمی‌شود؟

خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر نیرو: تسریع در انجام عملیات آبرسانی به روستا‌های الیگودرز.

نادری نماینده اورامانات به وزیر راه و شهرسازی: بی توجهی به وضعیت راه‌های حوزه اورامانات در خصوص توسعه راه‌ها و ایمن‌سازی جاده‌ها. به وزیر بهداشت و درمان: تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان حوزه اورامانات و تاخیر در ساخت آن.

مرادی نماینده مریوان به رییس جمهور: دلیل عدم تخصیص درصدی از درآمد‌های مرزی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان مریوان چیست؟ به وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم ساماندهی مرز‌های شهرستان مریوان و سروآباد و مسدود شدن مجدد مرزها.

همایون هاشمی نماینده اهواز به وزیر ورزش و جوانان: در خصوص حوادث پیش آمده در ورزشگاه‌های کشور در حین برگزاری مسابقات فوتبال بررسی‌های لازم انجام شود.

مرادی نماینده مردم بندرعباس به وزیر نیرو: عدم پرداخت حقوق مکفی و تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای آبداران تحت پوشش شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی موجب نارضایی این افراد شده است.

کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر نفت: چرا انشعاب گاز برای حاشیه شهر‌ها انجام نمی‌شود.

حاجی نماینده مردم شاهین‌شهر به رییس جمهور: تدبیری بیندیشید تا جوانانی که به دنبال به اجراگذاشتن مهریه عازم زندان شده‌اند مشکل‌شان حل شود. به وزیر دادگستری: ضرورت تدبیر در کمترین زمان ممکن برای آزاد شدن کالا‌های احتکار شده توسط محتکرین.

کریمی، فیضی و صدیف بدری نمایندگان اردبیل به وزیر نیرو: به مشکلات کارگران و کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان رسیدگی عاجل کنید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین