کد خبر: ۱۵۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
یک مقام مسئول گفت: هم اکنون شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلو مرغ گرم را با نرخ 7 هزار و 990 تومان و مرغ منجمد را با قیمت 6 هزار و 200 تومان در غرفه‌های میادین میوه و تره بار عرضه می‌کند.
ناطقان: محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش 300 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری  7 تا 7 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 9 هزار و 700 و خرده فروشی‌های سطح شهر از 9 تا 11 هزار و 200 تومان متغیر است.

وی افزود: هم اکنون شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلو مرغ گرم را با نرخ 7 هزار و 990 تومان  و مرغ منجمد را با قیمت 6 هزار و 200 تومان در غرفه‌های میادین میوه و تره بار عرضه می‌کند که با این وجود می‌توان گفت عرضه مرغ منجمد با این نرخ رایگان است چرا که قیمت آن از یک کیلو نان سنگک ارزان‌تر است.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش تقاضا در عید قربان بر قیمت مرغ تأثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: با توجه به افزایش عرضه، ازدیاد تقاضا به سبب برگزاری جشن ها و مراسم مختلف تأثیری بر نوسان قیمت‌ها در بازار نخواهد داشت، ضمن آنکه در تالارهای عروسی از مرغ‌های منجمد توزیعی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام استفاده می‌شود.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به خنک شدن هوا، کاهش تلفات جوجه و رشد و وزن گیری سریع مرغ پیش‌بینی می‌شود که قیمت مرغ از ابتدای هفته آینده با کاهش در بازار روبه‌رو شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین