کد خبر: ۱۵۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی شرایط آب و هوایی طی سه روز آینده، از پیش بینی گرد و خاک و وزش باد شدید برای برخی مناطق سیستان و بلوچستان و به ویژه زابل خبر داد.
ناطقان: احد وظیفه درباره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان‌های کشور، گفت: طی دو روز آینده افزایش ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رخ خواهد داد. همچنین طی سه روز آینده در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر برای جنوب سیستان و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. در روز پنجشنبه نیز برای برخی نقاط مرزی جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در ادامه، درباره وضعیت جوی استان تهران در روز چهارشنبه، توضیح داد و گفت: آسمان این استان در روز چهارشنبه صاف گاهی، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه دما در این روز ۳۶ و کمینه آن ۲۴ درجه بالای صفر خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: در روز پنجشنبه آسمان استان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین ساعت ۳۹ ودر خنک‌ترین ساعت ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین