کد خبر: ۱۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
ووشوکار بانوی ایرانی پس از صعود به نیمه نهایی بازی های آسیایی گفت: مبارزه در اوزان سبک با توجه به تعدد ورزشکاران و از طرفی وزن کم کردن‌ها شرایط و سختی‌های خاص خودش را دارد.
ناطقان: الهه منصوریان بعد از پیروزی برابر نماینده ویتنام ابراز داشت: در شرایط بدنی خوبی قرار داریم چرا که فدراسیون و کادر فنی برایمان سنگ تمام گذاشتند به همین دلیل با حداکثر توان بمصاف حریفان می‌رویم و مشکلی نداریم.

وی ادامه داد:حریف ویتنامی من عنوان جهانی داشت و در مسابقه بعدی حریفم فیلیپنی است که در  ۲۰۱۵ قهرمان جهان شد ولی ترسی از او ندارم و با تمام توان مبارزه می‌کنم.

منصوریان در خاتمه گفت: مهم‌ترین حریفانم در این وزن در گروه من قرار گرفتند و به همین دلیل برای هر مسابقه برنامه خاصی داشته و در این مسابقه برای این که انرژی خود را برای مسابقه بعدی نگه دارم تلاشم بر این بود که با تکیه بر تجربه‌ای که دارم حریف را ببرم و موفق هم شدم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین