کد خبر: ۱۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز از آتش سوزی در ساختمان پست تبریز خبر داد.
ناطقان: جلیل ستاری ظهر امروز پنج شنبه با اعلام این خبر گفت: دقایقی قبل آتش سوزی در ساختمان پست تبریز به ایستگاه آتش نشانی گزارش شد که سریعا آتش نشانان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: به نظر می‌رسد طبق بررسی‌های اولیه یک مغازه لوازم آرایشی آتش گرفته است، گفت: آتش نشانان مشغول اطفای حریق هستند و هنوز جزئیات زیادی از این آتش سوزی در دست ندارم.

ستاری افزود: دود حاصل از آتش سوزی شدید بوده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و خارج کردن دود هستند.

وی گفت: اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص این آتش سوزی تا ساعاتی دیگر مخابره می‌شود.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد در هنگام بروز حوادث از ایجاد ترافیک و توقف در محل حادثه خودداری کنند و محل را برای امدادرسانی هرچه بهتر نیرو‌های امدادی و اتش نشانی تخلیه کنند.

ستاری تاکید کرد: اگر در زمان وقوع حوادث، اطلاعات اولیه افراد حاضر در صحنه در خصوص اطفای حریق کافی و اصولی باشد تا رسیدن نیرو‌های آتش نشانی می‌توانند از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: بزرگترین مشکل در زمان وقوع حادثه آتش سوزی این است که مردم قبل از تماس با سامانه ۱۲۵ خودشان به اطفای آتش اقدام می‌کنند که این اقدامات به دلیل غیرعلمی و غیراصولی بودن موجب گسترش حادثه می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین