کد خبر: ۱۵۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
شبکه نمایش این هفته در فاصله اعیاد سعید قربان تا غدیر و در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از رضا عطاران را پخش می‌کند.
ناطقان: به نقل از روابط‌ عمومی شبکه نمایش، فیلم‌های «هوو»، «اخلاقتو خوب کن»، «خروس جنگی»، «کلاهی برای باران»، «نیش زنبور»، «هر چی خدا بخواد»، و «آقای هفت رنگ» از جمله آثاری هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه سوم تا جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان، برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد جلوی دوربین رفت. بعد از آن، سال ۷۳ نیز در مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری حضور یافت و پس از آن با حضور در مجموعه‌های مختلف توانست اولین سریال خود را با نام «کوچه اقاقیا» که زنده‌یاد منوچهر نوذری نیز در آن ایفای نقش کرده بود را بسازد و در ادامه مجموعه‌های «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» را کارگردانی کند. در این میان موفقیت سریال «خانه به دوش» در جذب مخاطب‌ باعث شد تا عطاران در ماه رمضان سال‌های بعد نیز دو سریال «متهم گریخت» و «بزنگاه» را برای تلویزیون بسازد.

رضا عطاران سال ۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «طبقه حساس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد. وی سال ۹۳ لقب پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران را گرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین