کد خبر: ۱۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقادات شدیداللحنی را علیه عهد التمیمی به دلیل پیامی که به دبیرکل حزب الله لبنان فرستاده است، مطرح کرد.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، اوویر جندلمان، سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل در توئیتی عهد التمیمی را «قهرمان کذائی» مقاومت فلسطین خواند که با رهبر حزب‌الله بیعت کرده و از وی حمایت می‌کند.

این سخنگوی صهیونیستی در ادامه تلاش‌های خود برای تفرقه‌افکنی، در توصیف دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به کشورهای عربی این ادعای بی‌اساس را مطرح کرده است: او کسی است که شما را می‌کشد و کشورهای شما را برای خدمت به ایران که دشمن شماست، از بین می‌برد.

عهد التمیمی پیش‌تر از سید حسن نصرالله برای حمایت‌هایش در هنگام بازداشت این دختر نوجوان فلسطینی قدردانی و تاکید کرد که همگان به او افتخار کرده و از او حمایت می‌کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین