کد خبر: ۱۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک گردشگری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به امضا رسید.
ناطقان: مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رضا کامران سرپرست بانک گردشگری و پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

در این تفاهم نامه مقرر شد بانک گردشگری ضمن حمایت از استارتاپ‌های بخش صنایع دستی زمینه رشد بیشتر در این صنایع را فراهم سازد.

همچنین مقرر شد در جهت حمایت از کالا و تولید داخلی حراج‌های بزرگ صنایع دستی کشور توسط بانک گردشگری برگزار شود تا دغدغه‌های تولید کنندگان داخلی در این خصوص مرتفع شود.

پرداخت تسهیلات کم هزینه به طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در راستای حمایت از هنرمندان پر توان این عرصه از دیگر موارد توافق شده در این نشست بود.

بانک گردشگری در راستای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی و با هدف حمایت از هنر و فرهنگ ایرانی و توجه به تولید داخلی به عنوان حامی رسمی سی امین دوره نمایشگاه صنایع دستی معرفی شده است.

در این نمایشگاه مقرر است علاوه بر معرفی آثار و توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور، عرضه و فروش آثار نیز با ملاحظات اقتصادی و حمایت از تولید این آثار مورد توجه قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین