کد خبر: ۱۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهمیدات آتش نشانی برای دیدار استقلال و السد را اعلام کرد و گفت: سازمان آتش نشانی با استفاده از ۱۱ دستگاه خودروی سنگین و ۳ دستگاه موتورسیکلت در محل حضور دارند.
ناطقان: سیدجلال ملکی با اشاره به برگزاری دیدار حساس تیم فوتبال استقلال برابر السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: علاوه بر آمادگی تمامی ایستگاههای آتش نشانی در سطح شهر تهران، ایستگاه شماره ۲۰ در محوطه ورزشگاه آزادی در آماده باش ویژه است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی با استفاده از ۱۱ دستگاه خودروی سنگین و ۳ دستگاه موتورسیکلت در معیت ۴۰ نفر آتش نشان حرفه ای از ساعت ۲۰ امشب در نقاط مشخص شده در محدوده پارکینگها و معابر ورودی و خروجی و اتوبانهای افراد و حتی بخشهای داخلی مستقر خواهند شد.

این استقرار تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه از تماشاگران و عادی شدن تردد و ترافیک حضور خواهند داشت و هر اتفاقی را رصد خواهند کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین