کد خبر: ۱۵۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس از ارجاع سوالات ۲ تن از نمایندگان به جلسه علنی مجلس خبر داد.
ناطقان: هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 6 شهریور) این کمیسیون، اظهار داشت: بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سوالات چند تن از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه سوال حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر درباره قرارداد با شرکت نفتی توتال و عدم اخذ تضامین لازم در این قرارداد بود که پس از توضیحات وزیر نماینده شاهین‌شهر از پاسخ آقای زنگنه قانع نشد و این سوال برای رسیدگی به صحن علنی ارجاع شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در این جلسه سوال نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از وزیر نیز مطرح شد، ادامه داد: قرار شد وزیر تا 10 روز آینده آن را بررسی  و اطلاعات لازم را به کمیسیون ارائه کند و اگر نماینده سوال کننده قانع نشد سوال به صحن ارجاع شود.

خادمی با تاکید بر اینکه سوال حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل از آقای زنگنه درباره گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان مطرح شد، گفت: مقرر شد  ظرف 10 روز وزیر بررسی‌های لازم  را در این زمینه انجام داده سپس در این رابطه گزارشی به نماینده سوال کننده ارائه دهد اگر نماینده زابل قانع نشد سوال به جلسه علنی ارجاع شود.

نماینده ایذه و باغملک در پایان اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه سوال دیگری درباره اختلاسی که در شرکت اکتشاف مطرح شد که در این زمینه نیز نماینده سوال کننده قانع نشد و قرار بر این شد تا سوال به صحن مجلس ارجاع شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صحن مجلس ، زنگنه ، سوال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین