کد خبر: ۱۵۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
وزیر بهداشت جهت بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و شرکت در برنامه خیریه نورآوران سلامت، امروز (7 شهریور) وارد کرمانشاه شد.
ناطقان: دکتر قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران هدف از سفر یک روزه خود به این استان را شرکت در برنامه خیریه نورآوران سلامت عنوان کرد.

وی افزود: این گروه از هشت ماه پیش در استان کرمانشاه مستقر شده و چهار ماه در سرپل ذهاب فعالیت داشتتد و هم اکنون در ثلاث باباجانی مستقر هستند.

قاضی زاده هاشمی افزود: من هم به این جمع اضافه شدم تا در برنامه های خیریه آنها شرکت کنم.

وزیر بهداشت بازدید از مناطق زلزله زده را هدف دیگر این سفر عنوان کرد و افزود: قرار است در این سفر همچنین بازدیدی از پروژه های بهداشتی و درمانی در حال ساخت در این مناطق داشته باشیم.

وزیر بهداشت، امروز چشم تعدادی از بیماران را در تازه آباد جراحی خواهد کرد.

کاروان خیریه نورآوران سلامت از هشت ماه قبل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مستقر شده و در این مدت بیش از 9 هزار نفر توسط پزشکان این گروه ویزیت چشم شدند، همچنین ۶۱۵ نفر توسط چشم پزشکان این کاروان تحت عمل جراحی چشم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین