کد خبر: ۱۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اجرای طرح حیات شبانه در منطقه ۲۲ خبر داد.
ناطقان: مهدی سیف، با اشاره به موضوع حیات شبانه در تهران گفت: مردم از این موضوع استقبال کردند.

وی ادامه داد: اصل طرح حیات شبانه تهران بر دعوت از کافه ون ها و گروه های هنری استوار است و با هماهنگی مراجع ذیربط برخلاف روند معمول اجازه فعالیت کافه ها، گروه های موسیقی و تجمع مردم تا ساعت 2 بامداد فراهم است.

سیف با بیان اینکه حیات شبانه را به منطقه 22 می‌بریم گفت: افتتاحیه حیات شبانه در این منطقه در شب عید غدیر است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، افزود: به مدت دو هفته از ساعت 8 شب تا 2 بامداد کافه‌ون‌ها و گروه‌های هنری در منطقه 22 حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر استقبال شهروندان زیاد باشد مدت حضور را تمدید خواهیم کرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ادامه طرح تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: این امکان وجود دارد که با همکاری مناطق و نهادهای انتظامی طرح حیات شبانه شهردر تمام طول سال اجرا شود.

به گزارش فارس، احیای شب های تهران در تابستان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای حضور شهروندان موجب شد تا امسال به همت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طرح حیات شبانه در پایتخت اجرا شود. این طرح برای نخستین بار از مرداد ماه امسال در موزه دفاع مقدس آغاز شد.
 حضور گسترده مردم در برنامه های شبانه و رونق کسب و کار به ویژه در آخر هفته ها موجب شد تا این بار مناطق برای اجرا طرح حیات شبانه پیشگام شوند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین