کد خبر: ۱۵۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده بود خبر داد.
ناطقان: به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از ادارات شیراز مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند .

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از ادارات دولتی با صدور بیمه نامه های جعلی برای افراد و ساختمان به منظور جلوگیری از پرداخت عوارض و درآمد به آن اداره، با ترفند خاصی مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر در شیراز شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این اختلاس گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 100 میلیارد ریال اختلاس اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد .

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین