کد خبر: ۱۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
معاون تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به شناسایی ۶۰ انبار کالای احتکار شده در استان گفت: محتکران لرستان بیش از ۱۳۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال جریمه شدند.
ناطقان: حمید القاصی مهر ظهر امروز در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: 60 انبار احتکار کالاهای اساسی در استان شناسایی و صاحبان آنها در مجموع بیش از 131 میلیارد و 679میلیون ریال جریمه شدند و همچنین 1040فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش بیش از 169 میلیارد و 350 میلیون ریال تشکیل شده و در این مدت 604 مورد گشت مشترک صورت گرفته است.

وی بیان کرد: 1735 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده و با شناسایی 1708 مورد تخلف، بیش از 11 میلیارد و 522 میلیون ریال پرونده محکومیت آنان تشکیل شده است.

معاون تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: بنا بر قانون و به منظور جلوگیری از عدم تداخل فعالیت انبارهای فعال و انبارهای احتکار کالا، تمامی واحدها باید نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع اقدام کنند.

القاصی مهر گفت: همچنین اول تا پنجم هر ماه باید موجودی انبار در مرکز ثبت واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش شود و در غیر این صورت تخلف محسوب شده و با افراد خاطی برخورد می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین