کد خبر: ۱۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
قرارداد مربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی با این باشگاه امضا شد.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد تقوی کاپیتان سابق تیم ملی زیر 23 سال و بازیکن تیم ملی صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه، قرارداد خود را امضا کرد.

وی که سوابق ارزشمندی در کارنامه بازیگری و مربیگری‌اش دارد پیش‌ از این با توافقی که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشت به تبریز سفر کرد تا جان توشاک را در هدایت سرخ پوشان همراهی کند.

تقوی در دوران بازیگری خود بازوبند کاپیتانی تیم ملی زیر 23 سال را بر بازو بسته و در ترکیب تیم ملی بزرگ‌سالان نیز به میدان رفته است.

این مربی که در فصل گذشته لیگ برتر ایران به‌عنوان مدیر فنی در پدیده مشهد حضور داشت تا زمان فعالیت در این تیم پدیده را در رده‌های بالای جدول حفظ کرده بود و سپس از این تیم جدا و راهی انگلیس شد.

تقوی مدارک کامل مربیگری فوتبال را داراست و نشان مربیگری فوتبال سطح A و B یوفا و همچنین مدرک A کارگاه پشتیبانی و مدرک آماده‌سازی از یوفا را در کارنامه‌اش دارد.

منبع: فارس
برچسب ها: تقوی ، تراکتورسازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین